Maysa ve Bulut: Sarkıt

Maysa ve Bulut Hikayeleri

Maysa ve Bulut: Sarkıt, Maysa ben okula gitmek istiyorum, Annem ise sen gidemezsin diyor. Neden ben gidemiyorum? Kızamık oldun kızım ondan. Yaman Dede gitmesen iyi olur Kızım. Kiraz koşarak gelir ve Karlar kraliçesini gördün mü? ben okula gidemiyorum çünkü Kızamık oldum Kiraz ben de olmuştum bana Çınar'dan geçti bulaşıcı bir hastalık Kızamık. Maysa, Seher teyzeye çok yaklaşma bebeğe bulaşmasın. Dede keşke Karlar Kraliçesini görünce Kızamık olsaydım. Maysa Bulut diye seslenir Çınar da Bulut da arabaya biner ve okula gider. Kınalı ise arkalarından meğlemekte, Maysa onunla oynamaz ona Kızamık bulaşacağını zanneder.

Çınar ve Bulut ellerinde fener mesajı keşfetmek ister Yaman Dede ise odun kesmekte baltasıyla, Duman'ın tüylerini boyamıştır ve dedesine seslenir Duman kızamık oldu Dede der Dede taş boyası ile yaptım Bulut ve Çınar mağarada eline bir şey değmiştir. O da ne Bulut feneri tutar bakar ki yarasa, korkmana gerek yok. Onlar zaten yazın uyanır korkma. Maysa annesine bana Karlar Kraliçesini okur musun? hayır işim var sen de hep işim var diyorsun okumuyorsun der. Tamam hadi gel de okuyum, Evvel zaman için de çok uzaklar da bir diyarda, iki çocuk yaşarmış bu çocuklar birbirleri ile çok iyi arkadaşlarmış bir birini çok severler erkeğin adı Kay, kızın adı ise Gerday'imiş bunlar sürekli birlikte oynar hiç ayrılmazlar imiş.

Gerday'ın bir de büyük annesi varmış çok sayıda masal bilir onlara anlatırmış. Maysa yine Rüyaya dalmış rüyasında kızağın üzerinde arkadaşları ile kayar ve Bulut, Karlar Kraliçesini görür Bulut'a al bu pelerine sarıl Bulut alır ve oradan ayrılır. Maysa ağlar ve göz yaşları sel olur, sonra Bulut'u görür ve mutlu olur. Bulutlar okuldan gelmedi mi? diye sorar annesine. Bu saatte okul kalır mı? yavrum der. Maysa, Bulut'u görür ve mağarada sıkışmışlardır. çünkü sarkıtlar oluşmuştur.

Benzer Birkaç Maysa ve Bulut Hikayesi Daha!

Bu hikayeyi beğendiyseniz, neden Maysa ve Bulut koleksiyonumuzdaki diğer eğlenceli hikayelerden birini daha okumuyorsunuz: