Kuzucuk İlk Yardım Ekibi'nin Hikayesi

Kuzucuk Hikayeleri

Kuzucuk İlk Yardım Ekibi'nin Hikayesi, bu sabah uyanmadan güzel bir rüya görmüştür, rüya görmek herkesi rahatlatır Kuzucuk için de bu böyledir. Lakin İbikli'nin o gür sesi herkesi uyandırmıştır. Kuzucuk, İbikli'nin sesi ile irkilir gibi yataktan fırlamıştır. Kafası döner eyvah şimdi düşecektir. Kendini zorla da olsa çok zor toparlamıştır, birilerini garip bir şekilde kaldırmak sizce de yanlış değimlidir. İbikli bu sabah herkesi kaldırmak için hoparlör kullanmıştır. Diğer bütün arkadaşları sabahları spor yapmanızı anlarım ama sizin ne yaptığınızı ben duymaktayım. Buda beni çok rahatsız ediyor diye sitemde bulunur, bunu dile getiren tabi ki toprak altında yaşayan esrarengiz yollar açan Köskös dür. Kuzucuğun aklına yeni bir plan gelmiştir.

Bahçeye gider ve korkuluğa bahçeden hemen alır arkadaşlarına arkadaşlar bizim hemen bir ilk yardım ekibi kurmalıyız. Birlikte Tostos amcanın evine koşarlar, ilk yardım ekibinde sizce Köskös hangi görevi alabilir. Evet çağrı görevini Kösköse verilmesi uygun görülmüştür. İlk yardım ekibinin ekibinin en önemli görevi hasta durumuna göre belirlenmesidir, yaralı en uygun şekilde sedyeye taşınması lazımdır. Bu uygulamalar yerlerine göre yapıldığında, bir can kurtarılacaktır. Önemli olanda budur. Laklak havadan izlediğini hemen İbikliye bildirecek, Badem ile Tıpır yaralıyı kontrol edip dikkatli bir şekilde taşınacak, Cikcik ise yaralıyı sakinleştirecek. Bu tatbikat da Kuzucuk ve arkadaşlarının görevidir tatbikata başlanır. İbikli sözü alır, dikkat dikkat bu bir ilk yardım tatbikatıdır, yaralının başında bekleme yapılmaması gerekmektedir.

Korkuluğun ağaçtan düştüğünü İbikli anons eder. Tıpır ile Badem sedyeyi getirip korkuluğu taşımışlar ve hızla Tostos amca ya götürürler, çok hızlı bir çalışma gerçekleşmiştir. Tostos amca bu ilk yardım işinin güvenle bittiğini söylemiştir. Unutmayın bir can bir hayattır, ilk yardım da çok gereklidir.