Maysa ve Bulut: Kavalın Sesi

Maysa ve Bulut Hikayeleri

Maysa ve Bulut: Kavalın Sesi, Bulut döndü mü? Daha orta da yoktur. Dedesi Bulut akıllı çocuktur merak etme, der. Annesi bir oğul bulduk bir oğul kaybettik der ağlar durur olur mu? öyle şey Kuzey ve Maysa onları çadırda dinlemektedir. Senin öfkenin geçmesini bekler yağmurlunun oralarda kaybolmasından korkuyorum, der. Dede atını istemeye geldim. Maysa ve Duman Bulut'u aramakta, Maysa seni duyacaklar sessiz ol sana ekmek ile peynir getirdim, geyikli mağaraya gidiyorum kimseye söyleme, ben senin nerede olduğunu biliyordum herkes seni çok merak ediyor. Bir çuval inciri mahvettim. Bulut, Maysa'ya bana bu akşam battaniye getirir misin? seni orada bekleyeceğim der. Kimseye söyleme seninle bir daha konuşmam, der. Duman, Maysa'yı yalnız bırakmıştır. Maysa, Bulutun istediğini mağaraya getirir. Dedesi de Maysa'yı takip etmiştir. Hadi gidiyoruz çocuklar, ben gelemem bütün gün sürünün yanın da olmaktan bıktım sen olmaz isen kim bakacak sürüye göreceksiniz en iyi çoban ben olacağım, der.

En iyi kavalı da ben çalacağım hadi bakalım annen ve baban seni merak eder. Çınar bağırır Bulut diye. Maysa ise onu ben buldum dedeciğim değil mi? Bulut bizi öğle korkuttun ki der. Kuzey ve Bora abi dinleyin beni, ben kaval çalacağım bunu başaracağım. Biraz dinlen sen Bulut ben yoruldum bak bak şunu dinle, Maysa dese de dinlemez rüyaya dalar rüyasın da ne gördü ise hepsi ona nota olarak görünür susun susun diye bağırır. Bu çilekler nedir her yer çilek dolu Çınar, Kiraz ve Gülseri hepsini biz topladık der ama bu yaz meyvesi değ il mi evet Bulut kavalın nerede bulut ise Maysa bak oldu der Maysa uyanmıştır hadi gel de baban dinlesin der ama ben utanırım, niye utanacaksın ki?

Benzer Birkaç Maysa ve Bulut Hikayesi Daha!

Bu hikayeyi beğendiyseniz, neden Maysa ve Bulut koleksiyonumuzdaki diğer eğlenceli hikayelerden birini daha okumuyorsunuz: