Maysa ve Bulut: Korku

Maysa ve Bulut: Korku, Yaman Dede ne var ora da? Duman, Bulut yavaş ol oğlum kaydım Dede bu karların temizlenmesi gerek kürek almaya geldim bu yine aynı koku der. Okul servisi gelmedi bu havada nasıl gelsin Maysa yoksa üşür mü? diye sorar. Babası Arabamı der Babası, Bulut bir kardan adam yapmayı düşünür. Çınar, Gülseri, Kiraz ve Maysa da sevinir yaşasın der. Dedesi bir kızak yapmalıyız size de evet beni de çeksin Duman dede der ama Maysa artık çok büyümüştür. Çocuklar Güneş Anaya sorarlar ne yapacaksın diye size pekmez kaynatacağım ama siz kardan adamınızı yapın bu benim işim tamam mı çocuklar. Pekmez kaynatılmış tabaklara konulup üzerine pekmez dökülür ve herkese ikram edilir keşke yazın da olsa bu kar diyerek hepsi gülüşmektedir. Bora ise nereden gideceğim diye sorar yolunu bulamaz.

Maysa biz Ozana ne anlatacağız, Devran ise senin yaramazlıklarını anlatacağız, hepsi güler herkesin anlatacak bir hikayesi vardır 'KİRAZ HARİÇ'.Kardan adamın yanına giderler, kardan adam onlara güneşin yanına gidin Ozan oradadır. Sen de gelsene derler çocuklar lakin kardan adam ben gelir isem eririm bende başka yere gideceğim der, çünkü erimek istemiyorum. Maysa oda bizim gibi göç ediyor soğuk yerlere. Bulut nereden geldiğini bulmuştur kokunun evet bu bir kokarcadır, onu korkutmayın korkutur iseniz bu kokuyu yayacaktır. Ben onu sürünün yanından getireyim, kokarcanın yavrusu yaralı ona sürelim der. Bakar ki sürü yok Bora yok Bora nerede? Bora nerede diye bir birilerine sorarlar.

Benzer Birkaç Maysa ve Bulut Hikayesi Daha!

Bu hikayeyi beğendiyseniz, neden Maysa ve Bulut koleksiyonumuzdaki diğer eğlenceli hikayelerden birini daha okumuyorsunuz: