Maysa ve Bulut: Simetri Çiçeği

Maysa ve Bulut Hikayeleri

Maysa ve Bulut: Simetri Çiçeği, Maysa yere attığı bilekliğini Eşek ağzına almıştır ve Maysa ile oynar gibi Maysa bilekliği çeker eşek de çeker böylelikle Maysa'nın bilekliği kırılır. Maysa çok üzülür eşek'e çok kızar. Ben onları dizerim der dizsen ise yenisi gibi olmaz ki bulut Maysa'dan boncukları ister ama Maysa vermek istemez. Benden değerlimi diye sorar, Bulut evet senden çok değerli benim boncuklarım bende Kiraz'ın kardeşine Kirven çiçeği toplarım. Gülseri Kiraz'a hadi gel der ama o kardeşine bakacaktır. Ben seninle geleyim mi? der Gülseri herkes çalışıyor. Kiraz ise Annesine yardım etmiyor. Gülseri sana bir şey sora bilir miyim? der. Bulut Kirven çiçeği toplayıp Kiraza vermek istiyorum, Gülseri nasıl bir çiçek olduğunu anlatır. Bulut'a ve Bulut çiçek toplamaya gider.

Giderken de Maysa ya sürüye ben gelene kadar göz kulak ol tamam mı? diye tembihler. Maysa kırlara uzanır ve sürünün başına Duman'ı bırakmıştır. Maysa yine rüya ya dalar ve rüyasın da her şey boncuktandır. Yaşasın der ağaçlar boncuktan elmalar boncuktan koyunlar da boncuktan Bulut dahi boncuktan Bulut'a seslenir kümsüyüz diye Bulut yinede konuşmaz bulut ne olur eskisi gibi ol boncuk olma der. Maysa ağlar ve uyanır Bulut Kirven çiçeğini bulamamıştır. Al Bulut hiç biri senden değerli değildir der al bunu yani boncukları evet al Bulut al...

Benzer Birkaç Maysa ve Bulut Hikayesi Daha!

Bu hikayeyi beğendiyseniz, neden Maysa ve Bulut koleksiyonumuzdaki diğer eğlenceli hikayelerden birini daha okumuyorsunuz: