Keloğlan Masalları: Keloğlan'ın Rüyası

Keloğlan Masalları

Keloğlan Masalları: Keloğlan'ın Rüyası; Mucit, Uzun ve Huysuz bir çöp kovasının dibinde uyuklamaktadır. Mucit bir anda uyanınca Kara Vezir'in robotla birlikte gittiğini farkeder.Üç kafadar şehrin içinde onu aramaya koyulurlar. Daha sonra yorgunluktan bitkin bir halde Bilgecan dedenin evine gelirler. Dede onları içeriye alıp ne istediklerini sorar. Mucit Kara Vezir'in robotla birlikte ortadan kaybolduğunu söyler. Onu bulabilmek için Bilgecan dededen yardım isterler. Bilgecan dede yarın olsun bir çaresine bakarız siz bu gece burada kalın der. Keloğlan aman dede biz zor sığıyoruz buraya bunları nerede yatıracağız der. Bilgecan dede bir gece idare ederiz çocuklar der.

Gece Keloğlan Uzun ile birlikte yatar. Bir türlü rahat edemeyen Keloğlan en sonunda uykuya dalar ve bir rüya görür. Rüyasında kendi köylerinde Uzun'la birlikte bir ağacın altında uyuyorlardır. İkisinin elleri birbirine kelepçelenmiştir. Kelepçelerden kurtulmaya çalışırlar ama nafile. Keloğlan kalk bizim eve gidelim anamı çok özledim der. Yolda giderken ben yokken evde de epey iş birikmiştir ama olsun hepsini yaparım diye düşünür. Eve geldiğinde anası sofrayı kurmuştur. Oğlum yemek hazır diye seslenir. Sinek gelip sofraya oturur. Keloğlan annesine Sinek'in burada ne işi var diye sorar. Annesi sen yokken Sinek bana çok yardım etti der. Sinek'e bir tas çorba verir. İstersen sana da çorba vereyim der anası. keloğlan kıskanmıştır. İstemem ben odama çıkıp yatayım der. Annesi odanı ben Sinek'e verdim istersen sana bir yer yatağı yapayım der.

Keloğlan sinirlenir. İstemem ben Bilgecan dedeye gidiyorum der. Uzun'la birlikte Bilgecan dedenin evine giderler. İçeride yoktur. Keloğlan bari arkadaşlarımı bulayım der. uzun kolundan çekip önce Huysuz'u bulalım der. Aralarında önce kimi arayacaklarının tartışmasını yaparlar. Keloğlan kazanır ve Balkız'ın evine giderler. fakat orada da Balkız yerine Tomurcuk vardır. Balkız'ın annesi Tomurcuk artık burada yaşıyor der. Keloğlan burada birşeyler dönüyor ama anlamadım der. Bilgecan dede ve arkadaşlarını aramaya devam eden Keloğlan bu böyle olmayacak adımopter ile onları aramalıyız der. Uzun bu imkansız der ve yukarıyı gösterir. Sinek, Tomurcuk ve İnatçı adımopter ile uçuyordur. Keloğlan adımopterin onlarda ne işi var deyip peşinden koşmaya başlar. Yorgun argın ormanda yürürken karşısından Kirpi Prenses gelir.

Prenses'e burada neler olmuş böyle diye sorar. Prenses sen yokken burada herşey değişti der. Bu sırada Sinek Prenses'i çağırır. Prenses tamam arkadaşım geliyorum der. Keloğlan ne arkadaşı senin arkadaşın benim deyince Prenses sen arkadaşını bulmuşun deyip Uzun'u gösterir ve gider. Ormanda yollarına devam ederken Eşeğini görür. Eşek sevinçle koşmaya başlar. Keloğlan hiç değilse eşeğim beni unutmamış der ve kollarını açar. Eşek Keloğlan'ın yanından koşarak geçip arkadaki Sinek'in yanına gider. Çok üzülen Keloğlan Uzun'la birlikte bir ağacın altına oturur. Burada herkes beni unutmuş. Hem Bilgecan dede ve arkadaşlarımda ortada yok der. Bu sırada karşılarında kocaman bir kızgın boğa görürler. Boğa onları kovalamaya başlar. Kaçarken dağın eteğine gelip orada sıkışırlar. Birbirlerine sarılıp bağırmaya başlarlar. Bu sırada Uzun onu sarsıp uyandırır. Keloğlan gördüklerinin rüya olduğunu anlayıp bir oh çeker.

Benzer Birkaç Keloğlan Masalları Hikayesi Daha!

Bu hikayeyi beğendiyseniz, neden koleksiyonumuzdaki diğer eğlenceli "Keloğlan Masalları" hikayelerden birini daha okumuyorsunuz: