Maysa ve Bulut: Hafta Sonu Tatili

Maysa ve Bulut Hikayeleri

Maysa ve Bulut: Hafta Sonu Tatili, Bora abi Maysa herkes nerede, okula beni almadan mı gittiler? Acaba bugün okul yok bugün hafta sonudur? Bora abi o ne demek yani tatil okula gitmediğin gündür. Tatil mi? Maysa babasına seslenir. Babası ise yavaş ol kızım sabah beni niye uyandırmadın herkes okula gitmiş bugün okul yok Bora Abim söyledi. Bulut, Devran emmi diye seslenir. Babam köy odasına gitmek için hazır. Tamam Bulut ben de geliyorum iyi o zaman hadi gidelim. Geçerken babanı da alıp beraber gidelim köy odasına. Hafta sonu demek. Maysa'nın yalnız kalması demek. Bulut bu koku da ne? Kiraz ne oldu kızım çamaşır yıkarken bileziğimi düşürmüşüm, hadi beraber derenin kenarlarına bakalım nerede düşmüş olabilir ki? başka bilmiyorum. Güneş Ana, Ozanı bulabilecekler mi? Bu sefer Yaman dede Ozanın oğlu olduğuna inanmıştır. Maysa hafta sonunu hiç sevmedi bize hiç hafta sonu yok derler.

Seher ile Perçem ana bu nasıl bir iştir böyle? Güneş Ana onlar nereye gittiler, Ozanı armaya mı? Maysa, Kiraz'ın yanındaki sabunu bana verir misin? Güneş Ana, Ozan ne deme? Kızım hani biz türküler söylüyoruz ya onu yazan insanlara Ozan deriz. işte Ozan dedim ya onu bulduğumuz da bizde bir köye yerleşir miyiz inşallah? Maysa uykuya dalar. Yaman Dede radyosunun frekansını ayarlayamaz. Maysa'ya göre radyo hafta sonu tatilindedir. Çınar, Maysa hadi gidiyoruz der. Kiraz salyangoz izlemekte, Çınar ile Maysa da salyangozları izlemeye gelir. Çocuklara göre onların antenleri bir çok köydeki sesleri onlara iletecektir.

Artık salyangozlar her tarafa dağılmıştır. Salyangozların hızlı gitmesi çocukları çok şaşırtır. Bizimkiler Ozanı bulmuşlar mıdır? Maysa seslenir. Anne, Dedem türküsünü bulmuş mudur? Yaman Dede, Karacaoğlan ne güzel söylemiş, KAŞIN ÇATIK KALEMDİR, MAĞRUL OLMA BU ALEM DİR, DİYECEĞİM BİR SELAMDIR. Ne oldu Ozanı göremediniz mi? Bütün gün çamaşır yıkadık ondandır. Yok çok kötü bir koku bu Bulut evet sabah ben de duymuştum.

YOL UZUN YOL UZUN, BU SON OLSUN, ÇOCUĞUNA DOSTUMUZUN ARMAĞANI, BU SON OLSUN.

Benzer Birkaç Maysa ve Bulut Hikayesi Daha!

Bu hikayeyi beğendiyseniz, neden Maysa ve Bulut koleksiyonumuzdaki diğer eğlenceli hikayelerden birini daha okumuyorsunuz: