Maysa ve Bulut: Mektup

Maysa ve Bulut Hikayeleri

Maysa ve Bulut: Mektup, Maysa boncukları çok seviyor. Haydi çocuklar sizi geyikli mağarasına götüreyim. Bulut, Maysa ben de geleceğim der. Kınalı sen burada kalmalısın bizimle gelemezsin. Perçem halı tezgahında halı dokumakta obaya gelen misafir de onun yanındadır. Perçem sen de dokusana ben zaten anlamıyorum bari yünleri ziyan etmeyeyim. Boş ver bir sürü yünümüz var misafirlik de uzadı size yük oluyoruz artık, hep bizimle kalsanız ne iyi olur. Kirven çiçeği çok nadir bulunur şifalıdır. Maysa ben buldum işte der ama yanlış çiçeği bulmuştur ve bütün arkadaşları gülmüştür. O da nedir çok korkarlar duydukları sesten Bulut onun bir tavşan olduğunu anlar, neyse az kaldı geyikli mağaraya der. Yaman dede seni anlıyorum Hikmet'e yardım etmek istiyorsun, Maysa korkar ve bağırır çıkamıyorum beni çıkarın buradan, Bulut elimi tut Maysa der. çok karanlıktır, beni niye duymadınız çok korktum bir ayakkabı var Maysa'nın olduğunu zannederler lakin Maysa abla ben çok yoruldum beni kucağına alır mısın abla?

Mesaj ne demek mektup gibi yani uzaktakine sesimizi ulaştıramayız, fakat mektup yazabiliriz haberleşmek için biz bugün geyikli mağarasına gittik bir ayakkabı bulduk içinde mektup vardı. Çocuklar kimseye söylemeyin tamam mı? Tamam derler. Sizin yaşınızda iken biz de giderdik geyikli mağarasına bizim için de aynı şeyler yapılırdı sizi çok iyi anlıyorum der Yaman Dede ve Devran.

Benzer Birkaç Maysa ve Bulut Hikayesi Daha!

Bu hikayeyi beğendiyseniz, neden Maysa ve Bulut koleksiyonumuzdaki diğer eğlenceli hikayelerden birini daha okumuyorsunuz: