Şapkadaki Kedi: Hapşırık

Şapkadaki Kedi Hikayeleri

Şapkadaki Kedi: Hapşırık, Hazır ol yada olma geliyorum seni bulmaya ebeleyeceğim sonun da NICK hapşu diyerek hapşırır. Ben sürekli hapşırdığım için beni ebeliyorsun. Bu Kedi Şapkada ki Kedi ip ucu bizim Lui hemen tedavi eder. Annenizden izin alın ve hapşırana çok yaşa demeyi unutmayın. Rüzgar eğlenceli ama değil mi hadi sür sür sür maceraya sür... Rüzgara binelim çıkalım gökyüzüne hadi sür sür maceraya sür... Şapkada ki Kedi ile çıkalım yola bu tuhaf hapşırığa son vermeye ne dersiniz? işte çamurlu göle geldik hey Lui duy beni nasılsın? iyiyim bir sorunun ip ucu için çalışıyorum senden yardım istemeye geldik. Önce neyin sebep olduğunu bulmamız lazım bu beyne bir mesaj gönderiyor onlarda diğer kulak, burun ve boğaz merkezine hapşırırken herkes gözlerini kapatır.

Kimse gözlerini açamaz çocuklar küçülme düğmesine basar mısınız? acaba sağa mı, sola mı? girsek burası sıcak ve nemli bunlar burundaki kıllar olmalı. Bunlarda toz olmalı kıllar onları tutuyor. Merak etmeyin bir yere düştüler ve burası ağız Şapkadaki Kedi işin başına geçti bulur elbet şimdi hapşırtan şeyi. Bu bir sümük ve biz buraya yapıştık niçin yardıma Ş1 ve Ş2'yi çağırmıyoruz. Neyse Kedi kurtulmuştur. Onu buldular ve hiçbir yere gidemeyiz sümüğe saplandık çocuklar bu bir köpek tüyü kırpığın tüylerinden biri sizin burnunuza kaçmış olsa ne olurdu? Her insanı farklı şey hapşırtır. NİCK buraya gelince hiç hapşırmadın çiçek poleni bazılarına çok dokunur yine de hapşırmak çok iyidir.

Benzer Birkaç Şapkadaki Kedi Hikayesi Daha!

Bu hikayeyi beğendiyseniz, neden koleksiyonumuzdaki diğer eğlenceli "Şapkadaki Kedi" hikayelerden birini daha okumuyorsunuz: