Can: Babaannem ve Ben

Can: Babaannem ve Ben; babaannesi, Can'ın odasında onu nasıl uyandıracağını düşünür ve yerden oyuncak kanguruyu alıp, Can hayırlı sabahlar Can! diye seslenir. Can uyanır ve hayırlı sabahlar babaanne der. Babaannesinin çok eğlenceli biri olduğunu düşünür.

Can Çizgi Film Hikayeleri

Can'ın pijaması yırtılmış babaannesinin ise gramofonu bozulmuştur. Can bir sürpriz yapmak ister, babasını telefonla arayıp, babacığım bir sorunumuz var babaannemin gramofonu bozuldu onu tamir eder misin? ama haberi olmasın, der. Babası, peki Can birazdan gelirim, der, ve Can babasına sakın kapının ziline basma sürpriz bozulmasın der. Babası ile anlaşırlar.

Can: Babaannem ve Ben Şarkısı

  • Onunla beraber hep oynarız,
  • Gramofonundan şarkı dinleriz,
  • Masallar anlatır hiç doymayız,
  • Babaanneciğimle biz hep böyleyiz,
  • Hem komik, hem tatlı, hem şeker babaannem,
  • Bizleri herkesten çok sever babaannem,
  • Hem komik hem tatlı hem şeker babaannem,
  • Bizleri herkesten çok sever babaannem,

Can kapıda bekler ve babasının geldiğini anlayınca sessizce kapıyı açar. Babasını içeriye alır ve babası gramofonu hemen tamir etmeye başlar. Bu iş bittiğinde babaannesini çağır onun da Can'a sürprizi vardır. Babaanneciğim senin için çok sevinir nasıl düzeldiğini hiçbir zaman öğrenemeyecektir. O da Can'a ben de pijamanı diktim der. Sonra ne mi oldu? Onu da sonra anlatırım bu defterde daha çok boş sayfa var.