Niloya: Komik Niloya

Niloya

Niloya: Komik Niloya; Niloya odasından Tosbik'i de alıp bahçeye doğru giderken annesi ile karşılaşır. Annesi Niloya'ya bir hediye hazırlamıştır. Kuş yuvası şeklinde bir toka takar kızının başına. Niloya aynada tokayı görünce pek beğenmez fakat annesini üzmemek için hiç bir şey söylemez. teşekkür edip dışarıya çıkar. Derenin kenarından sudaki yansımasına bakar. Bu toka çok komik diye düşünür. Bu sırada Mete'nin sesini duyup ağacın arkasına saklanır. Çünkü Mete'nin tokasını görmesini istememektedir. Mete arkadaşının ağacın arkasına saklandığını görüp seslenir. Niloya tokamı gördün mü diye sorar. Mete görmedim deyince Niloya rahat bir nefes alır. Mete tokayı görmesin diye kör ebe oynamayı teklif eder. Mete gözlerini kapatıp Niloya'yı arar. Bu sırada Niloya Mine'nin geldiğini görüp kümese saklanır. Mete Niloya diye Mine'yi yakalar. Gözlerini açıp Niloya nerede ki diye sorar. Kümesten sesler geldiğini duyunca orada olduğunu anlarlar.Bu sırada Niloya bir şarkı söyler.

Niloya: Komik Niloya Şarkısı

  • Annem bana bir toka almış,
  • Komik oldum çok komik oldum,
  • Hem de kocaman bir şey almış,
  • Komik oldum çok komik oldum,
  • Olsun canım annem çok beğenmiş,
  • Yeter ki annem beğensin,
  • Olsun canım annem beğenmiş,
  • Yeter ki annem beğensin,
  • Kuşlar yuva yapacak sandım,
  • Komik oldum çok komik oldum,
  • Rüzgar çıksa uçacaktım,
  • Komik oldum çok komik oldum,
  • Olsun canım annem beğenmiş,
  • Yeter ki annem beğensin,

Niloya kümeste otururken arkadaşları gelip çık artık dışarı derler. Niloya çıkmak istemez. Bu gün çok komiğim der. Bu sırada tavuk huysuzlanıp Niloya'yı kovalamaya başlar. Onu gören arkadaşları katıla katıla gülmeye başlar. Çok komik görünüyorsun Niloya derler. Niloya arkadaşlarına kızmak yerine sizi güldürmek benim için büyük bir zevk der. Daha sonra tokasını eline alıp mutfağa annesinin yanına gider. Dürüst davranıp annesine tokanın çok komik olduğunu, o yüzden takmak istemediğini söyler. Annesi kızının dürüst davrandığı için çok mutlu olur. İstersen yarın tokacıya gidip senin beğendiğin bir tokayı alırız der. Niloya çok mutlu olup annesine sarılır.