Niloya: Gökyüzüne Nasıl Ulaşırım?

Niloya

Niloya: Gökyüzüne Nasıl Ulaşırım? Niloya bahçede civcivleri yemlerken küçük bir kuş gelir. Yemlerden yiyip yeniden havalanır. Niloya bu küçük kuşa yem vermek için gökyüzüne ulaşmayı kafasına koyar. Zıplayarak gökyüzüne ulaşmak ister. Onu izleyen Mete ve Murat bu şekilde asla ulaşamazsın deyince bu sefer salıncakla ulaşmaya çalışır. Murat'tan kendisini çok hızlı sallamasını ister. Bu da işe yaramayınca ağaca tırmanır. En yüksek dallara çıkar. Aşağıdakileri gördünüz mü kuşlara yaklaştım der. Murat ve Mete daha fazla yükseğe çıkmamasını, bunun tehlikeli olabileceğini söyleyince Niloya tekrar aşağıya iner. Neredeyse gökyüzüne ulaşacaktım deyip bir şarkı söyler.

Niloya: Gökyüzüne Nasıl Ulaşırım? Şarkısı

  • Nasıl ulaşırım gökyüzüne,
  • Bir yol var mı bilmiyorum,
  • Kuşlar gibi uçmak, gökyüzünde dolaşmak istiyorum,
  • Kuşlara yaklaşmak, bulutları okşamak istiyorum,
  • Nasıl ulaşırım gökyüzüne,
  • Kuşlar gibi uçmak istiyorum,

Bir süre sonra Niloya Mete ve Murat'ın yanına gelip gökyüzüne ulaşmanın yolunu buldum der. İki arkadaş şaşkın şaşkın bakarken Niloya arkasına sakladığı uçurtmayı çıkarır. Uçurtmanın üzerine kendi resmini yapıştırmıştır. Bu sayede gökyüzüne ulaşır. Bütün kuşlar uçurtmanın etrafına toplanırlar. Mete ve Murat biz de gökyüzünde oynamak istiyoruz deyip sırayla uçurtmayı uçururlar.