Niloya: Küsleri Barıştıralım

Niloya Hikayeleri

Niloya: Küsleri Barıştıralım, Niloya Mete ve Murat bahçede yakan top oynarken bir anda Mete ve Murat tartışmaya başlar. Onları uzaktan izleyen Niloya bu tartışmanın sebebinin bir kaç gün öncesine dayandığını bilmektedir. Bir kaç gün önce Mete kırmızı arabasını kaybetmiştir. Üzülmesin diye Murat kendi arabasını ona verip akşam geri getirmesini söylemiştir. Mete akşam arabayı getirdiğinde Murat evde olmadığı için verememiştir. O günden beri arabayı getirdim, getirmedin tartışması yaşamışlardır. İki arkadaş o anda küsüp evlerine giderler. Niloya onları tekrar barıştırmayı kafaya koyar ve bir şarkı söyler.

Niloya: Küsleri Barıştıralım Şarkısı

  • Canım arkadaşım küstün mü bana,
  • Ne olur küsme haydi gel barışalım,
  • Ne olur küsme haydi gel sarılalım,
  • Canım arkadaşım, canım arkadaşım,
  • Oyunlar oynayalım gülelim eğlenelim,
  • Hiç küs kalmayalım,

Niloya hemen işe koyulup kamelyayı bayram süslemeleriyle süsler. Murat gelip onu kendisi için Mete yaptı zanneder. Canım arkadaşım der. Niloya Mete'nin evine gidip bahçedeki oyuncakları toplar. Mete onları görüp kendisi için Murat yaptı zannedip mutlu olur. İki arkadaş bir araya gelip sarılıp barışırlar. Murat süslemeler için teşekkür eder. Mete onları kendisinin yapmadığını söyleyip oyuncakları sen mi topladın diye sorar. Murat ben toplamadım der. Acaba kim yaptı diye düşünürken Niloya ortaya çıkıp ben yaptım der. Çocuklar bir daha asla küsmemeye söz verip top oynamaya başlarlar.

Niloya Küsleri Barıştıralım Hikayesi: Mete ile Murat küsmüştür. Bu yüzden Niloya onlarla oyun oynayamamaktadır. Abisi ile Mete'yi barıştırmaya karar verir. Her ikisine de küçük birer sürpriz hazırlar. Sürprizleri Niloya'nın hazırladığını bilmeyen Murat ve Mete acaba barışacak mıdır?