Niloya: Yuva

Niloya: Yuva, Niloya odasında zaman geçirirken Tospik de bir köşede kabuğuna çekilmiş uyumaktadır. Niloya bir anda penceresine yuva yapan kuşları fark eder. Camı açıp onları izlerken annesi yanına gelir. Annesi her canlının bir yuvası vardır, mesela Tospik’ de yuvasını sırtında taşıyor der. Yeni bir şeyler daha öğrenen Niloya heyecanla peki benim yuvam var mı diye sorar.

Niloya Çizgi Film Hikayeleri

Annesi elbette senin de bir yuvan var, ara bul bulunca bana da haber ver der. Niloya heyecanla yuvasını bulmak için dışarıya çıkar. Kovanın etrafındaki arıları görüp onların yuvasının kovan olduğunu anlar. Daha sonra yerdeki karıncaları görür. Tek sıra halinde yuvalarına gidiyorlardır. Niloya demek sizin yuvanız toprağın altında der. Her canlı kendi yuvasını yaptığına göre ben de yuvamı yapmalıyım diye düşünür. Bu heyecanla bir şarkı söyler.

Niloya: Yuva Şarkısı

  • Kuşlar özgürce uçuyorlar ve yuvalarına dönüyorlar,
  • Arılar çiçeklerden bal topluyorlar yine yuvalarına dönüyorlar,
  • Her canlının bir yuvası var,
  • Her canlıyı özleyen bekleyen birisi var,
  • Yaşasın benim de bir yuvam var,
  • Yaşasın benim güzel yuvam..

Niloya evin önünde kendine bir çadır kurar. Fakat çok geçmeden çadırda sıkılır. Dışarıya çıkıp yuvadaki kuşları izler. Yavru kuşlar anne ve babaları ile çok mutludur. Aile ile birlikte bir yuva olunacağını anlar. Benim asıl yuvam burası değil diye düşünür. Anne baba diye seslenip evine koşar. Anne ve babasına yuvasını bulduğunu aslında yıllardır yuvasında ailesi ile birlikte yaşadığını söyler.