Maşa ile Koca Ayı: Yılda Bir

Maşa ile Koca Ayı: Yılda Bir

Maşa ile Koca Ayı: Yılda Bir, Koca Ayı doğum gününü kutlamak için bütün hayvan dostlarını evine davet eder. Bütün hayvanlar hediyelerini alıp gelirler. Maşa ise tesadüfen Koca Ayı'nın evine gelir. Doğum gününü unuttuğu için eli boş gelmiştir. Koca Ayı onu da içeriye alıp pastasını getirir. Hep birlikte doğum gününü kutlayıp dağılırlar. Maşa giderken Koca Ayı'ya kendi doğum gününe az kaldığını hediyesini unutmamasını söyler. Eğer unutursan önemli değil ben sana hatırlatırım deyip gider. Ertesi sabah erkenden gelip Koca Ayı'yı uyandırır. Doğum günümü unutmadın değil mi der. Kendisine alınmasını istediği hediyeleri listeleyip Koca Ayı'ya verir. Giderken bir şarkı söyler.

  • Zaman hızlı akmıyor ki koca bir yıl bekleyelim
  • Doğum günü pastasını yiyebilmek için
  • Bir çocuk sabırsızlanır dilinde tanıdık bir melodi
  • İyiki doğdum ben, iyiki doğdum ben
  • İyiki doğdum ben, iyiki doğdum ben
  • Yılda bir kutlamamız var
  • Hazırlanıp çağırayım bütün dostlarımı
  • En güzel hediyelerle şarkılarla kutlayalım
  • İyiki doğdum ben, iyiki doğdum ben
  • İyiki doğdum ben, iyiki doğdum ben

Maşa 180 gün boyunca her gün bir şekilde doğum gününü hayvan dostlarına ve Koca Ayı'ya hatırlatır. Ve o gün gelip çatar. Maşa en güzel kıyafetlerini giyip hediyelerini karşılamak için dışarıya çıkar. Hiç kimsenin gelmediğini görünce belki Koca Ayı'nın evindedirler diye oraya gider. Fakat evde hiç kimse yoktur. Sonra sırayla diğer hayvanların evine gider. Fakat ortalıkta hiç kimse yoktur. Bu sırada bir rüzgar çıkar. Rüzgar Maşa'nın elindeki balonu uçurur. Maşa da balonla birlikte uçar. En sonunda yere düşer. Üstü başı kirlenmiştir. Bu benim en kötü doğum günüm der. Ağlayarak iyiki doğdum ben diye şarkı söyler ve evinin yolunu tutar. Eve geldiğinde balonlar ve havai fişeklerle karşılanır. Koca Ayı ve hayvan dostları ona sürpriz bir parti hazırlamıştır. Maşa'nın keyfi yerine gelir. Hep birlikte pastayı üfleyip doğum gününü kutlarlar.

Benzer Birkaç Maşa ile Koca Ayı Hikayesi Daha!

Bu hikayeyi beğendiyseniz, neden koleksiyonumuzdaki diğer eğlenceli "Maşa ile Koca Ayı" hikayelerden birini daha okumuyorsunuz: