Maşa ile Koca Ayı: Moda Tutkunu Maşa (Maşa makyaj yapıyor!)

Maşa ile Koca Ayı Çizgi Film Hikayeleri

Maşa ile Koca Ayı: Moda Tutkunu Maşa (Maşa makyaj yapıyor!), Maşa'nın güne mutlu bir şekilde başlar. Penceresinden dışarıya baktığında tüm hayvanları aşağıda görür. Oyun oynamak isteyen Maşa kalın bir ipi kement yapıp atar. Bir anda ayağı takılıp pencereden domuzcuğun üzerine düşer. Domuzcuk onu koşarak Koca Ayı'nın evine götürür. Bu sırada Koca Ayı Dişi ayı ile kitap alışverişi yapmaktadır.

Maşa ve domuzcuk büyük bir gürültüyle yanlarına gelirler. Dişi Ayı uslu durması için kitabını Maşa'ya verir. Kitap Maşa'nın çok ilgisini çekmiştir. İçerisinde nasıl güzel olunabileceğiyle ilgili yazılar yazmaktadır. Maşa zaman kaybetmeden aynanın karşısına geçer. Bir taraftan makyaj yapıp, saçlarını yaparken diğer taraftan da şarkı söyler.

Sonraki adıma geçelim, Gölge rimel renkli bir ruj işte gerekli olan bu, Kraliçeler gibi olacağım, Çok denedim olmadı kendimi sevemedim,

Gerçek böyle çok çirkinse ördek olayım daha iyi, Dergilerden öğrendim insanları etkilemeyi, Güzellik çarpıcı değilse kimse ondan etkilenmez, Bu çok yorucu ve de çok sıkıcı, Ama ben değişeceğim baştan aşağı, Krem ve pudra süreceksin en basit değişim için,Bırakmalıyım makyaj merakını, İtiraf ediyorum çok ileriye gittim, Aynaya baktığım zaman herşeyi daha net gördüm, Böyle korkunç görünüyorum, Gözler önündeki gerçek apacık ve çok daha net, Makyajla güzellik çok yapay.

Koca Ayı koltuğunda sudoku çözerken Maşa ayna başında saçlarını şekilden şekile sokup komik makyajlar yapar. En sonunda saçını ve makyajını bitirip Koca Ayı'dan resmini çekmesini ister. Koca Ayı onun bu makyajlı halini beğenmeyip sinirle evden çıkıp gider. Domuzcuğa gidip Maşa'yı getirdiği gibi götürmesini söyler. Birlikte eve geldiklerinde Koca Ayı şok olur. Maşa evi adeta bir güzellik merkezine çevirmiştir. Bütün hayvanları toplayıp onlara saç ve makyaj yapmaktadır. Koca Ayı sinirle hepsini dışarıya atar. Maşa'yı da domuzcuğun sırtına bindirip evine gönderir.

Benzer Birkaç Maşa ile Koca Ayı Hikayesi Daha!

Bu hikayeyi beğendiyseniz, neden koleksiyonumuzdaki diğer eğlenceli "Maşa ile Koca Ayı" hikayelerden birini daha okumuyorsunuz: