Kuzucuk: Yanlış Anlama

Kuzucuk

Kuzucuk: Yanlış Anlama, sabah gün doğduğunda uç sende Kuzucuk ile her gün yeni bir macera keşfet öğren onunla. Tıpır, Badem, Cikcik, Köskös, Laklak ile koş gel eğlen Kuzucuk'da. Tıpır seslenir, Kuzucuk kalksana haydi uyan kuzucuk gözlerini ovarak kalkar.Badem en iyisi ben Tostos amcanın yanına gideyim der. Tostos amca biber kurutma işini yarına bırakalım diye badem den herkese bunu duyurmasını söyler.

Kuzucuk geçen yıl kova işimi görmüştü ama bu yıl çok biberimiz var bu yeterli olmaz diye düşünür.kuzucuk laklaka seslenir ve Tostos amca biber kurutma işini yarına bırakmayın demiş biberler toplanacak, tohumları çıtlanacak, sonra ipe dizilecek çok işimiz var tarlada buluşalım der. İbikli hüp hüp diye tarlada dolaşır Laklak tarlanın güzelliğine bak Laklak çok işimiz var. Biberler topla ezilecek ve ipe dizilecek diyor .Çiftliktekilerin hepsi yanlış anlamışlardır. Hadi İbikli hadi beni lafa tutma daha traktörü getireceğim, burada yapılacak işler var nereye der. Beni daha önemli işler bekler Laklak görüşürüz diyerek oradan ayrılır.

İbikli hüp hüp çekilin yoldan çok yaklaşmayın traktörü kullanmak benim işim bunu kullanmak dikkat işidir. Siz burada ne yapıyorsunuz tarlada bir çok iş var tarlada çekirdekler çitlenecek bir tarla dolusu biber toplanmayı bekliyor ibikli çok iş var dedi. Vakit kaybetmeyelim hemen işe koyulalım diye düşünür. İplerinde gerilmesi lazım biran önce bunları yapmalıyız kuzucuk bir yolunu bulmuştur muhakkak diye kendi araların da konuşurlar ve şu şarkıyı söylerler.

  • Yanlış anlamak kolay.
  • Dinlememek hep hep olay.
  • Karışacak tüm işler sözlerime kulak ver.
  • Baştan yaptım hatayı, tüm işlerim karıştı, sanki örümcek ağı.

İbikli nerede yanlış yaptım ne oluyor, Köskös Tostos amcanın istediği tüm parçaları getirdim bu traktör arızalıydı demek, Tostos amca bunu tamir etti. Tıpır bütün çekirdekleri çitledim Cikcik ise ipleri gerdim der kuzucuğa beni bekleyin diyerek oradan ayrılır ve ibikli ile Köskös'ün yanına gelir.

Traktöre ne oldu söyleyin bakalım biz traktörü aldığımızda zaten bozuktu artık kafam karıştı kim ne söylemiş kim ne demiş anlamıyorum bunu başlatan benim herkes yanlış anlamış ben sadece ipleri germelerini istemiştim moralini bozmak istemem ama işler nasıl düzelecek. LAKLAK ben sana biberler toplanacak tohumu çitlenecek ipler gerilecek dedim sende yanlış anlamışsın.

Tostos amca gelir ve bu işe el atar çocuklar.hep beraber işe koyulursak bütün işleri hallederiz. Bu sefer hata yapmamalıyız hadi arkadaşlar. Telafi zamanı bu işleri bitirmeliyiz. Badem azım yandı bu biberler çok acıymış tamamen biberlerle ilgiliymiş hepsi bir ağızdan beraberce gülerler.