Öcük ile Böcük: Uzaylı İstilası

Öcük ile Böcük Hikayeleri

Öcük ile Böcük: Uzaylı İstilası, mutfağı uzaylılar kaplamış, ufo durup içinden iki uzaylı inmiştir ve Öcük'e bizi liderinize götürün der. Öcük ben liderim der ve uzaylılara merhaba derler. Biz uzaylıyız benim adım Bölük bu da Gülük bizim gezegenimiz de kırıntı çoktur bunları duyan Margeret hemen mutfağa gelir ve Öcük bunlarda kim çok uzak bir gezegenden geliyorlar zararsız bunlar der. Ben anlamam dönene kadar kaybolsunlar fakat uzaylılar gezegenlerine birini götürmek için böceklerin arasında ufak bir yarışma yapmaya karar verirler. İki böcek seçilir ve ellerine tutacakları bir ağırlık verip en uzun tutan kazanacaktır.

Biri biter diğer yarışma başlar uzaylılar Böcük dışında diğerlerinin zayıf olduğuna karar vermişlerdir. Ve Böcük'ü de alıp mutfaktan ayrılmak isterler, fakat Margeret dürbünü ile onları izlemekte, bana ait hiçbir böcek mutfağımdan kaçıramaz der. Böcük'ü kurtarmak için Cecil'a çabuk hemen kurtarma operasyonu başlasın. Margeret, Öcük ve Böcük'ü kurtarmış siz neredeydiniz? Benden izinsiz nasıl burayı terk edersiniz? diye sorar. Biraz dış uzayda dolaştık derler ve uzay gemisini mutfaktan dışarıya fırlatırlar bu olanlar karşısın da çok gülerler.

Birkaç Öcük ile Böcük Hikayesi Daha!

Bu hikayeyi beğendiniz mi? Hikaye koleksiyonumuzdaki Öcük ile Böcük'ün tüm hikayelerini okuyabilirsiniz.