Çiflik Hayatım

Çiflik Hayatım, bir çiftlikte geçen bir macera simülasyon oyunudur. Burada işinizi büyütmek için her türlü görevi gerçekleştirebilirsiniz. Çiftlik hayvanlarınızla ilgilenin, mahsul ekin ve hasat edin ve ürünlerinizi pazarda veya toptan satış standında satın.

Çiflik Hayatım Oyunu Nasıl Oynanır?

Üzerinde çok az şeyin olduğu küçük bir adayla başlıyorsunuz. Sadece mısır ekimi için bir alan gerekli, işe koyulun ve biraz tohum ekin. Bitkilerinizi sulayın ve hasat edin. Mısırınızı pazarda satarak kazandığınız parayı yeni alanların kilidini açmak için kullanın.

Çiftliğinizi hızla genişletebilecek domates, ayçiçeği, meyve ağacı, tavuk, inek ve çok daha fazlasını ekleyebileceksiniz.

Sahip olduğunuz paraya yatırım yapmak için her bölgeye kullanın. Her alanda görüntülenen sayaç size ne kadar koymanız gerektiğini gösterecektir. Bir tarlaya girdiğinizde tohumları ekmenize, sulamanıza ve ürünlerinizi hasat etmenize olanak tanıyan butonlar görünecektir.

Bir depo açacak alanınız olduğunda işçi de kiralayabilirsiniz. Çiftliğinizi genişletmeye devam edebilmek için gelirinizi artırmaya devam etmek için bunları yükseltin.

Oyun Kontrolleri

  • Oyunu oynamak için fareyi kullanın.
  • Bir alana girdiğinizde ekranda butonlar ve talimatlar görünecektir.

Çiflik Hayatım Benzeri Oyunlar Oyna

Bu Çiflik Hayatım oyununu beğendiniz mi? Çiftlik oyunları koleksiyonumuzdaki diğer oyunları da oynayabilirsiniz. Sıradaki bu harika çevrimiçi oyunlara da bir göz atın.

Çiflik Hayatım Oyunu Kim Tarafından Geliştirdi?

Çiflik Hayatım oyunu YAD tarafından geliştirilmiştir.