Ellie ve Ben Instagram Modası

Ellie ve Ben Instagram Modası, sevimli ve şık kıyafetler giydirmek için bir erkek modelin yanı sıra bir kadın modelin de bulunduğu eğlenceli bir sosyal medya moda oyunudur. İhtiyacınız olan eşyaları öğrenin ve sevimli takıları, cüzdanları ve diğer aksesuarları da ekleyin.

Ellie ve Ben Instagram Modası Oyunu Nasıl Oynanır?

Bu giydirme oyununda hem Ellie hem de Ben model olmak istiyor. Her ikisinin de yarışmaya hazırlanması gerekiyor ve göstermek istedikleri bazı temel görünümleri çoktan düşünmüşler. Doğru öğeleri belirleyip aradıklarını bulmalarına yardımcı olabilir misiniz?

Ellie ve Ben'in dört farklı görünüm seçmesine yardım edin. Farklı kategorilere göz atmak için kalp şeklindeki sarı okları kullanın ve her bir koleksiyonu görüntülemek için çiçek şeklindeki simgelere dokunun. Her turun başında gösterilen üç öğeyi toplamanız gerekir. Ayrıca her kıyafetle güzel görüneceğini düşündüğünüz diğer öğeleri ve aksesuarları da ekleyebilirsiniz.

Oyun Kontrolleri

  • Oynamak için fareyi kullanın. Seçmek istediğiniz öğelere SOL TIKLAYIN ve her bir öğe menüsünü görüntülemek için oklara ve butonlara tıklayın.
  • Mobilde, öğeleri seçmek için ekrana ve butonlarına dokunun.

Benzer Birkaç Moda Oyunları Daha!

Bu oyunu beğendiyseniz, neden koleksiyonumuzdan aşağıdaki moda oyunlarını da denemiyorsunuz:

Ellie ve Ben Instagram Modası Oyunu Kim Tarafından Geliştirdi?

Bu oyun Cutedressup tarafından geliştirilmiştir.